Jak w zdrowy sposób przybrać na wadze?

Najprawdopodobniej uznasz, że to szalony pomysł. Któż bowiem chciałby przybrać na wadze? Odpowiedź: w przybliżeniu 15% populacji na świecie. Sportowcy, ci olimpijscy, mogą starać się przybrać na wadze przed konkretnym wydarzeniem sportowym. Kluczem do przybrania na wadze jest fakt, iż należy to robić zdrowo. Nie możesz zwyczajnie robić tego, co uważane jest za przeciwieństwo zdrowej diety. W ten sposób Twój organizm będzie cierpiał. Nie powinieneś też spożywać nadmiernych ilości jedzenia.

dieta

  1. Nie pomijaj śniadania. Nawet jeśli twierdzi się, że spowalnia ono metabolizm, śniadanie wciąż jest kluczowym posiłkiem, dzięki któremu rozpoczynamy dzień z ogromem energii i skupieniem. Postaw na warzywnego omleta z serem lub miskę płatków z orzechami i miodem.
  2. Zdecyduj się na częste przekąski. Nie możesz z nich rezygnować. Częste przekąski pomogą Ci dostarczyć dodatkowych kalorii. Niemniej jednak nie decyduj się na zapoczątkowanie złego nawyku. Stawiaj na przekąski w postaci orzechów, suszonych owoców, kremowych jogurtów, batoników energetycznych lub chociażby sera.
  3. Dodatkowe, zdrowe tłuszcze. Tłuszcze to bogata w kalorie grupa. Spożywaj więcej awokado oliwy z oliwek, orzechów, tłustych ryb, jak np. łosoś.
  4. Wypijaj swoje kalorie. Chcemy zrobić to w sposób zdrowy. Bez napojów gazowanych lub napojów owocowych. Wybieraj za to 100% soki owocowe, proteinowe shake'i czy owocowe smoothie.
  5. Polub desery. Wciąż ważne jest by nie przesadzić ze spożyciem cukru. Niemniej jednak miseczka lodów, mleczny shake, czy też kilka ciastek zdecydowanie pomogą w zdobyciu kilku kilogramów.
  6. Trening. Nawet delikatny trening stymuluje tkankę mięśniową i powoduje wzrost. Stymuluje on także kości, dzięki czemu absorbują one więcej wapnia, a tym samym staja się silniejsze. To doskonały sposób by osoby szczupłe przybrały na wadze.
  7. Proteiny. Upewnij się, że trenując dostarczasz swojemu organizmowi także odpowiednia ilość protein przez co Twoje mięśnie mają składniki niezbędne do ich wzrostu. Orzechy, chude mięsa, warzywa strączkowe oraz ziarna stanowią bogate źródło protein.

dieta

Pamiętaj, że niedowaga może być tak samo niezdrowa jak nadwaga. Przybieranie na wadze wciąż powinno odbywać się w sposób zdrowy, a nasza oferta diety z dostawą na pewno w tym pomoże.