Udoskonalamy dietę osób zapracowanych

catering_dietetyczny

Wybiegasz z domu bez śniadania.

Kiedy nadchodzi czas porannej herbaty, Ty masz już na swoim koncie trzecią kawę. W przerwie na lunch łapiesz w biegu kremową babeczkę i konsumując ją popijasz cappucino. Twoje przekąski są szybkie ale i kaloryczne. Wieczorem nie masz już na nic siły. Sięgasz więc po ostatnią paczkę chipsów i ratujesz się Red Bull'em. Chciałoby się powiedzieć: Witaj w zapracowanym świecie, w którym ogrom stresu w połączeniu z niedoborem składników odżywczych przeobrażasz się w osobę zmęczoną i schorowaną.

catering_dietetyczny

Czy są sposoby by to zmienić? Czy jest recepta na zdrową dietę za biurkiem? Oto 6 podstawowych wskazówek.

  1. Nie rezygnuj ze śniadania. Jeśli nie zdążysz zjeść je w domu, w pracy z pewnością jest pomieszczenie, w którym możesz je przygotować.
  2. Zabierz owoce do pracy. Niezbędne minimum to 3 sztuki.
  3. W porze lunchu wyjdź na świeże powietrze. Pospaceruj, oczyść swój umysł i wygospodaruj czas na kolejny posiłek. Doskonałym rozwiązaniem jest zamówienie zdrowego lunchu na dowóz. Kiedy my go przygotowujemy i dostarczamy, Ty masz czas na chwilę odpoczynku i zebrania energii na kolejne godziny za biurkiem.
  4. Znajdź w swoim biurku miejsce na zdrowe przekąski. Zaopatrz się w orzeszki, chrupki kukurydziane, niewielkie puszki kukurydzy czy groszku, pitę oraz wafle ryżowe. Do firmowej lodówki włóż natomiast serki wiejskie, jogurty, czy nawet kilka plasterków wędliny by mieć w czym wybrać kiedy chwyci cię głód.
  5. Ogranicz spożywanie kawy. Zastąp ją zieloną herbatą lub ziołami.
  6. Nie daj się złapać w pułapkę w porze kolacji. Jeśli Twój lunch wypada o 13:00, a kolacja o 19:00 to bardzo prawdopodobne jest, że ostatni posiłek będzie przeogromny. By tego uniknąć, skuś się na przekąskę lub dwie pomiędzy 13:00 a 19:00.

Nasza dieta z dostawą to idealne rozwiązanie dla osób zapracowanych.